Bronnadh €2,000 ar Scoil Náisiúnta Naomh Attracta as Bealach an Doirín, Co. Ros Comáin mar chuid de Scéim Sparánachtaí Féilte chun comhoibriú le Scoil Phádraig, Cathair na Mart, Ionad Oideachais Mhaigh Eo, Maigh Eo, agus Ollscoil Mhá Nuad, Cill Dara chun díriú ar an gcuraclam Matamaitice nua. Is aidhm leis an tionscadal seo cumas ceannaireachta a fhorbairt, comhoibriú a chothú, agus foghlaim ghairmiúil a chur chun cinn tríd an gCreat Curaclaim Bunscoile nua a chur i bhfeidhm le béim ar an gCuraclam Matamaitice nua.
Machnamh na scoile
Cúlra
Mar chuid dár dtionscadal Sparánachta Féilte de chuid na Comhairle Múinteoireachta, bhunaigh Scoil Náisiúnta Naomh Attracta, Bealach an Doirín, agus Scoil Phádraig, Cathair na Mart, Pobal Foghlama Gairmiúil (PLC) i gcomhar le chéile chun téamaí ceannaireachta múinteoirí agus ceannaireachta curaclaim a iniúchadh, le fócas ar leith ar chur i bhfeidhm an Churaclaim Matamaitice Bunscoile nua.
An tionchar ar na Daltaí
Tháinig feabhas suntasach ar rannpháirtíocht agus ar dhearcaí na ndaltaí sa mhatamaitic mar gheall ar thionscadal sparánachta Féilte. Léiríonn suirbhéanna iar-thionscnaimh díograis níos airde don mhatamaitic agus toilteanas níos mó a bheith rannpháirteach sa rang, a léirítear i mbreathnuithe múinteoirí ar dhaltaí a bheith níos rannpháirtí agus níos díograisí le linn ceachtanna matamaitice. Léirigh na daltaí muinín mhéadaithe ina gcumas freisin – tá go leor acu níos toilteanaí anois dul i ngleic le fadhbanna agus tá straitéisí acu fiú chun deacrachtaí a shárú. Tugann aiseolas cáilíochtúil le fios go bhfuil meas níos doimhne acu ar fhoghlaim sa mhatamaitic, agus go n-aithníonn leanaí luach na gcur chuige iolracha agus go bhfoghlaimíonn siad ó bhotúin, rud a chuireann le dearcadh níos dearfaí i gcoitinne.
Tionchar ar Mhúinteoirí
D’fhorbair múinteoirí mar cheannairí curaclaim tríd an tionscadal seo, ag gnóthú scileanna oideolaíochta nua agus braistint neamhspleáchais níos láidre araon. Ar bhonn praiticiúil, thug siad isteach foghlaim ghníomhach, phraiticiúil, comhrá matamaiticiúil, agus gníomhaíochtaí spraíúla réitigh fadhbanna chun matamaitic a dhéanamh níos tarraingtí (mar a tuairiscíodh i suirbhéanna múinteoirí). Bhí an comhoibriú idir scoileanna sa Phobal Foghlama Gairmiúil (PLC) thar a bheith luachmhar – rinne múinteoirí straitéisí a mhalartú agus plé a threorú, a chuir borradh faoina muinín chun an Curaclam Matamaitice Bunscoile nua a chur i bhfeidhm agus chun meantóireacht a dhéanamh ar chomhghleacaithe. Ar feadh an tionscadail, leag múinteoirí béim ar an tábhacht a bhain le ham agus neamhspleáchas a chur ar fáil le haghaidh idirphlé gairmiúil (neamhspleáchas múinteoirí) chun iad a chumhachtú mar cheannairí. Mar thoradh air sin, tuairiscíonn múinteoirí go mbraitheann siad níos muiníní as athruithe curaclaim a spreagadh agus go bhfuil siad níos ullmhaithe chun teagasc matamaitice ardchaighdeáin, comhsheasmhach a chothú ar fud na scoile.